نحوه تولید الکتروموتور

در مورد کاربری های الکتروموتور در مطالب قبلی به تفصیل صحبت کرده ایم لکن نحوه تولید الکتروموتور بسته به نوع کاربری آن متفاوت خواهد بود.

هر کاربری از الکتروموتور می بایست ویژگی های و خصوصیات خود را داشته باشد پس موارد اولیه، فرایند تولید و نحوه طراحی آن متفاوت خواهد بود.نحوه تولید الکتروموتور

بر این اساس ابتدا اشاره خواهیم کرد که در صورتی که یک برند جدید خواهان تولید الکتروموتور باشد، چگونه فرایند کاریخود را آغاز می نماید.

در ابتدای شروع فعالیت، می بایست امکانات در دسترس کارخانه تولیدی، بررسی و مورد ارزیابی کامل قرار بگیرد.

دسترسی به موارد اولیه، امکانات تراشکاری و سیستم های تراش دقیق، دسترسی به معادن مانند مس و آلومینیوم و … از اهمیت بالایی برخوردار است.

به عنوان مثال شرکت تولیدی الکتروموتور موتوژن در ایران، به دلیل وجود معادن مس و وجود کارخانه های تولیدی مس، مانند سیم مس کرمان، راهی آسانتر برای تولید دارد.

اما برای تولید هر الکتروموتور سه فاز یا تکفاز، طراحی و محاسبه مورد نیاز می باشد که می بایست توسط تیم تولید و مهندسی انجام شود.

تعداد دور سیم پیچ و قطر سیم مسی مورد نظر، قطر و تکنولوژی روتور، نحوه عایق بندی و … که مستقیما بر روی راندمان الکتروموتور تاثیر خواهد گذاشت.

همچنین اساسا دور الکتروموتور بر اساس پیش فرض ها و پارامتر های الکتروموتور تاثیر خواهد گذاشت.

اما مساله مهم وبسیار پر اهیمت دیگر، طراحی بدنه و پوسته الکتروموتور می باشد که کلاس های الکتروموتور تکفاز یا سه فاز را تعیین می نماید.

شرکت تولیدی الکتروموتور زیمنس برای تولید بدنه یا اصطلاحا پوسته الکتروموتور های تولیدی خود، خطی جداگانه طراحی نموده است .

طراحی درست و اصولی پوسته الکتروموتور باعث خواهد شد تا بازدهی، مصرف انرژی و راندامان و طول عمر الکتروموتور به طرز ویژه ای افزایش داشته باشد.

اما نکته ای دیگر، در دسترس بودن ابزار آلات و خطوط تولید برای خلق محصولی با کیفیت می باشد .

در سال های اخیر در کشور ایران، شرکت تولیدی الکتروموتور الکتروژن اقدام به تولید الکتروموتور تماما ایرانی نموده است.

این شرکت ایرانی از خط تولید کاملا مکانیزه و با کیفیت برای تولیدی الکتروموتور ایرانی در تراز و استاندارد های جهانی نموده است.

به همین دلیل می توان یکی دیگر از آیتم های نحوه تولید الکتروموتور را دسترسی به ابزار آلات و خطوط تولید و استفاده از ابزار رباتیک در نظر گرفت.

توان موتور فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز ایرانی، چینی و اروپایی با گارانتی و خدمات پس از فروش.

برای خرید و سفارش انواع الکتروموتور لطفا با شماره ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید.