الکتروموتور ومات

الکتروموتور ومات Vemat  طراحی و تولید شده کارحانه Vemat Motori  در وینچنازای ایتالیا تولید کننده انواع الکتروموتور تک فاز و سه فاز می باشد.

شرکت ومات امروزه به لطف تکنولوژی و کیفیت محصولات خود در بین تولید کنندگان برتر قطب الکتروموتور در سطح جهان شناخته شده است.

این واحد تحقیق و توسعه ای بسیار پیشرفته و به روز می باشد که باعث بروز رسانی مستمر محصولات جهت تطبیق با پیشرفتهای روز صنعت الکتروموتور شده است.

در فرایند تولید به دلیل اخذ گواهینامه های استاندارد و لزوم رعایت دقیق در فرایند تولید، کیفین محصولات تولیدی آن تضمین شده است.

الکتروموتور ومات

دیگر ویژگی بازر ومات رنج تولید گستره الکتروموتور آسنکرون از سایز پوسته ۵۶ تا ۳۵۵ در سری سه فاز و فریم ۵۶ تا سایز ۱۰۰ در سری تکفاز می باشد.

الکتروموتور ومات vemat  بسیار در انتخاب مواد اولیه جهت تولید سیم پیچ، پوسته و شافت به دلیل تولید محصولات با کیفیت دقت دارد.

به همین دلیل دلیل نیز محصولات الکتروموتور تک فاز و سه فاز vemat  دارای دوام و کارایی بسیار بالا هستند.

تمامی الکتروموتور های تک فاز و سه فاز بدون استثتا بالانس و لرزه گیری دقیق می شوند و تقریبا نویز و لرزشی به هنگام کارکرد ندارند.

استفاده از بلبرینگ های بسیار با دوام بالا و از برندهای مطرح موجود باعث صدای کم در زمان کارکرد و طول عمر بیشتر محصولات گردیده است.

اما ومات چند دسته الکتروموتور تولید می نماید و ترکیب تولیدات ومات به چه صورت است؟

کارخانه الکتروموتور ومات تولید انواع الکتروموتور تکفاز، سه فاز، ضد انجار و دریایی Marine  را با تیراژ بالا و در رنج های استاندارد انجام میدهد.

همچنین در صورت نظر مشتری و بنا به درخواست الکتروموتورهای سفارشی نیز توسط این شرکت ایتالیایی تولید و به بازار مصرف ارائه می گردد.

الکتروموتور ومات Vemat تکفاز

ورودی نام و برند ومات به کشور ایران با عرضه موتورهای تک فاز این شرکت برای کاربری های کمپرسور باد بوده است.

این نوع الکتروموتور تکفاز به حدی در بازار ایران جایگاه ویژه ای پیدا کرد که دلیل آن نیز دوام و کارایی بی عیب و نقص این محصول بود.

الکتروموتور تکفاز ومات vemat

الکتروموتور تکفاز ومات vemat

در کاربری کمپرسور، الکتروموتور نقش ویژه ای در کارکرد دارد و با توجه به کارکرد مداوم آن کارایی آن در طول زمان مشخص می شود که ومات از این امتحان سربلند بیرون آمد.

پوسته تمام آلومینیوم ، پایه های یکسان با بدنه و ظاهری بسیار زیبا باعث شکبل بودن در ظاهر نیز شده است.

برای سهولت کاربری و پوشش رنج نیاز کاربران، سری تک خازن و دو خازن با گشتاور متوسط و بالا در دورهای ۹۰۰، ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور تولید شده است.

ومات سه فاز

در تولید الکتروموتور سه فاز نیز ومات کاملا قدرتمند و کامل وارد بازار شده و حضوری دائمی داشته است.

تولیدات الکتروموتور سه فاز Vemat ومات در سری VTB در دورهای ۱۰۰۰، ۱۵۰۰  و ۳۰۰۰ دور در ایران در دسترس است.

الکتروموتور سه فاز 1500 دور ومات

سیم پیچ تمام مس، شافت تمام استیل ضد زنگ، Efficiency  بالا، مصرف بسیار کم و بیصدا و … از مزایا و برتری های این موتور سه فاز ایتالیایی می باشد.

در کنار تمامی موارد یاد شده به دلیل سطح حفاظتی بالا استفاده از الکتروموتورهای سه فاز ومات در تمامی کاربری های سنگین صنعتی امکانپذیر است.

فروشگاه توان موتور نمایندگی اصلی شرکت ومات ایتالیا در ایران و واردات مستقیم این الکتروموتور را بر عهده دارد.

به همین دلیل قیمت محصولا پت ومات عرضه شده در فروشگاه توان موتور کاملا تضمینی است.

برای اطمینان از کیفیت و دوام این محصولات، تمامی الکتروموتورهای سه فاز vemat  دارای یکسال گارنتی تعویض می باشد.

سفارشات و مشاوره های فنی برای خرید محصولات ومات از طریق واحد فروش به شماره ۳۳۹۵۱۳۶۵ انجام می شود.

ارسال تمامی رنج های الکتروموتور تک فاز و سه فاز ومات vemat  به تمامی نقاط ایران در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد.

دانلود دفترچه نصب و راه اندازی و منوال تمامی الکتروموتور های تک فاز و سه فاز ومات در منوی دانلود کاتالوگ در دسترس قرار گرفته است.