بازار فروش الکتروموتور

بازار فروش الکتروموتور مانند تمامی بازار های کالاهای صنعتی دارای مرکزیتی در ایران داشته و توزیع و عرضه این محصول پرمصرف صنعتی در آنجا انجام می شود.

بازار فروش الکتروموتور

از سال ها پیش خیابان سعدی جنوبی به عنوان مرکز فروش الکتروموتور در انواع تکفاز و سه فاز در ایران شناخته شد.

البته که واردات الکتروموتور از طریق باربری ها و شرکت های حمل و نقل از طریق پایانه ها انجام می شد.

بسیار از فروشندگان قدیمی بازار سعدی، الکتروموتور  قابل فروش خود را در ایام قدیم از باربری های تهیه و پس از انتقال به خیابان سعدی برای فروش عرضه می نمودند.

اما رفته رفته باربری های قدیم که عمدتا در میدان شوش مرکز توزیع و عرضه اصلی بودند، حذف و سعدی جنوبی به عنوان مرکز فروش الکتروموتور معرفی شد.

امروزه در خیابان سعدی جنوبی به عنوان بازار فروش الکتروموتور دفاتر نمایندگی های الکتروموتور صنعتی مستقر گردیده اند.

این دفاتر عملیات فروش الکتروموتور را به نحوی از طریق واردات و ارتباطات با شرکت های اصلی بر عهده دارند.

الکتروموتور زیمنس آلمان توسط نماینده رسمی خود در پاساژ تجاری سعدی وارد و در ورودی این مرکز فروش دفتر فروش را مستقر نموده است.

خریداران و عمده فروشان در تهران و شهرستان ها الکتروموتور مورد نیاز خود را در برند زیمنس از این فروشگاه به عنوان نماینده رسمی زیمنس تهیه می نمایند.

اما سایر برند ها نیز در سعدی جنوبی یا به صورت درفتر نمایندگی و یا به صورت فروشگاه های وارد کننده جزء اقدام به عرضه الکتروموتور می نمایند.

نمونه این مورد توسط فروشگاه توان موتور با واردات الکتروموتور ومات ساخت ایتالیا در ایران می باشد که با نمایندگی مستقیم به توان موتور واگذار گردیده است.

الکتروموتور ومات در انواع تکفاز و سه فاز به صورت مستقیم توسط توان موتور وارد و در بازار سراسر ایران عرضه می گردد.

اما برند های چینی نیز در بازار فروش الکتروموتور ایران جایگاهی بسیار مناسب و عالی داشته و فروشی قایل توجه به خود اختصاص داده اند.

در برند های چینی، نام هایی معروف همانند کایجیلی و گوانگلو، به دلیل قدمت و شهرت بالا، دارای نمایندگی فروش و نمایندگی های خرده فروش می باشند.

در کنار این برند های معروف، برخی از فروشنگان اقدام به واردات و عرضه الکتروموتور چینی با نام هایی نه چندان معروف می نمایند.

توصیه فروشگاه توان موتور ، خرید الکتروموتور از نمایندگی های رسمی به دلیل امکان دریافت گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش می باشد.

برای خرید و سفارش انواع الکتروموتور لطفا با شماره ۳۳۹۵۱۳۹۵ تماس حاصل فرمایید