الکتروموتور ایرانی موتوژن تبریز

الکتروموتور ایرانی موتوژن تبریز تولید یکی از برترین کارخانه های قدیمی و صنعتی ایران در شهر صنعتی تبریز واقع در آذربایجان شرقی می باشد .

الکتروموتور موتوژن حاصل تخصص، تجربه و بر پایه آخرین پیشرفت های روز صنعت تولید الکتروموتور در انواع تکفاز و سه فاز می باشد .

شرکت تولیدی صنعتی موتوژن تبریز، در ابتدا با تولید انواع الکتروموتور تکفاز برای مصارف کولر های آبی فعالیت خود را آغاز نمود .

در ادامه با تکیه بر دانش خط تولید الکتروموتور موتوژن تکفاز القایی در انواع ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور در دستور کار خط تولید قرار گرفت .

در خط تولید الکتروموتور تکفاز موتوژن ، هر دو نوع الکتروموتور تک خازن با گشتاور اولیه پایین برای مصارف سبک صنعتی و هم نوع دو خازن با گشتاور بالا، تولید می شوند .

امروزه در بسیار از لوازم خانگی تولیدی ایرانی از قبیل ماشین های لباسشویی و سایر محصولات ایرانی، از الکتروموتور ایرانی موتوژن تبریز در نوع تکفاز استفاده می شود .

در بسیاری از تجهیزات صنعتی و ماشین آلات سبک صنعتی از قبیل سنگ های صنعتی، دریل های صنعتی و … برای مصارف نیمه سبک کارگاهی نیز موتور تکفاز موتوژن کاربری بالایی دارد .

در بسیاری از ماشین آلات ابزار دقیق تراش تولیدی کارخانه های صنعتی از برند موتوژن تکفاز استفاده های زیادی شده است .

اما پس از گذشت زمان و کسب تجارب مورد نظر ، موتوژن موفق به اخذ گواهینامه های استاندارد از موسسات و شرکت های معتبر صنعتی گردید .

این مهم به لطف دانش و مطالعات گسترده این شرکت فعال ایرانی و استفاده از تیم متخصص و مجرب ایرانی محقق شده است .

تولیدات الکتروموتور ایرانی موتوژن تبریز به حدی با کیفیت و استاندارد بوده که این شرکت موفق به اخد نشان معتبر اتحادیه اروپا نائل گردیده است .

در ادامه موتوژن تصمیم به گسترش تولیدات خود و راه اندازی خط تولید الکتروموتور سه فاز صنعتی با درجه IE1 و IE2 گردید .

موتور سه فاز موتوژن در انواع اتصال پایه، فلنچ و نیم فلنچ تولید گردید و در دور های ۹۰۰، ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور نیز با تنوع بالا به بازار عرضه شد .

از برترین ویژگی های الکتروموتور موتوژن سه فاز ، کنترل مصرف انرژی و راندمان بسیار بالای این محصول با کیفیت بالای ایرانی می باشد .

همچنین موتوژن سه فاز برای فریم ها دقیقا برابر استاندارد های صنعتی، از آلیاژ های آلومینیوم برای سایز های تا ۱۵ کیلووات و سایز های بالاتر از ۱۸٫۵ کیلووات از پوسته های چدنی بهره برده است .

رنج تولید گستره در سری الکتروموتور سه فاز موتوژن تا ۲۵۰ کیلووات با هدف تامین نیاز های تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات داخلی به بازار عرضه شده است .

همچنین بازدهی تمامی تولیدات موتوژن سه فاز برابر استاندارد ها و پارامتر های موجود در صنعت الکتروموتور در سطح و تراز جهانی می باشد .

سایز و ابعاد و اندازه پوسته، فریم و آکس روراخ پایه ها و فلنچ ها دقیقا بر اساس استاندارد اروپایی NEMA طراحی و تولید شده است .

استاتور تولیدی تمامی محصولات الکتروموتور موتوژن سه فاز و تک فاز، از برترین و با کیفیت ترین سیم مسی با درجه خلوص بالا تولید شده است .

تلفات حرارتی موتور موتوژن سه فاز در پایین ترین حد طراحی شده است و این به دلیل استفاده از سیم تمام مس با کیفیت می باشد .

رنج تولید و تغذیه الکتروموتور موتوژن دقیقا بر اساس استاندارد ایران و کور های منطقه برای سری تکفاز ۲۴۰-۲۲۰ ولت و برای سری سه فاز ۴۴۰-۳۸۰ ولت می باشد .

همچنین رنج فرکانس کاری موتوژن نیز در راستای تبعیت از استاندارد شبکه برق ایران و کشور های هدف برای صادرت، ۶۰-۵۰ هرتز می باشد .

اما سیاست موتوژن تنها فروش تولیدات در منطقه ایران نیست و بازار هدف را برای صادرات محصولات به کشور های همسایه صنعتی تولید کننده قرار داده است .

اخذ تاییده و گواهینامه های استاندارد از برترین شرکت های معتبر و صاحب نام اروپایی باعث شده تا مصرف کنندگان خارجی نیز با اطمینان بیشتری اقدام به خرید الکتروموتور ایرانی موتوژن تبریز نمایند .

از طرفی دوام و کارایی بالای محصولات موتوژن تبریز نیز برای افزایش سهم بازار این موتور با کیفیت ایرانی نقش و تاثیری بسزا داشته است .

استفاده از برترین برند های معتبر برای بلبرینگ های استفاده شده و و همچنین نصب یونیت گریسخور برای سایز های بالاتر پوسته ، باعث افزایش دوام موترو شده است .

به دلیل طراحی با کیفیت و بر اساس آخرین متد های موجود، تمامی محصولات موتوژن امکان استفاده و کار در حال دائم کار را دارا می باشند .

کنترل کیفیت تمامی محصولات موتوژن اعم از موتور های کولری، الکتروموتور تکفاز و یا سه فاز این شرکت ایرانی در پیشرفته ترین آزمایشگاه های موجود ارزیابی می گردد .

همچنین بخش کنترل کیفی این شرکت در انتهای خط تولیدی کارخانه موتوژن تمامی خروجی های خط تولید را بررسی و بازبینی کامل می نماید .

با توجه به توضیحات اشاره شده ، شرکت الکتروموتور ایرانی موتوژن تبریز با توجه به اطمینان بالایی که به تولیدات خود دارد ، ضمانت یکساله برای تولیدات خود ارائه نموده است .

در مورد تکنولوژی خط تولید ، موتوژن از برترین و پیشرفته ترین تجهیزات و ربات های پیشرفته با هدف افزایش تیراژ تولید و افزایش کیفیت، بهره می برد .

با این خط تولید پیشرفته، موتوژن حداقل دخالت نیروی انسانی و در ادامه خطاهای انسانی کمتری در تولید محصولات را خواهد داشت .

به جرات موتوژن نامی آشنا در صنعت تولید الکتروموتور در ایران می باشد که علاوه بر قدمت بالا، کیفیت تضمین شده ای نیز دارد .

فروشگاه توان موتور با افتخار فروش و توژیع محصولات الکتروموتور ایرانی موتوژن تبریز را در سارسر ایران با قیمت رقابتی بر عهده دارد .

در راستای حذف محصولات بی کیفیت و بی نام الکتروموتور چینی ، و جایگزینی محصول کاملا ایرانی استاندارد و با کیفیت ، توان موتور قدم های مثبتی برداشته است .

امید است با حمایت کامل صنعت گران در راستای استفاده از کالاهای ایرانی با کیفیتی همچون محصولات موتوژن و جایگزینی این برند با برند های بی نام و بی کیفیت موفق باشیم.

برای خرید و سفارش محصولات الکتروموتور ایرانی موتوژن تبریز لطفا با شماره ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید